niedziela, 14 sierpnia 2011

Emilian Bera Tak! - Zagłosuj 9 pażdziernika 2011r. na Emiliana Bere i Platformę Obywatelską

Emilian Bera

radny Rady Miejskiej Jawora VI kadencji 2010 - 2014

21 listopada 2010 roku wybrany w okręgu 4, w którym uzyskał 218 głosów. Ten rezultat wyborczy to drugi wynik w obecnym składzie Rady Miejskiej.
członek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Jawora
Komisja rewizyjna w stosunku do pozostałych komisji rady zajmuje pozycję szczególną, a wyznacznikiem tego jest jej skład oraz zadania, jakie stawiają przed nią ustawy samorządowe. Komisja Rewizyjna upoważniona jest do kontroli działalności Burmistrza i gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych gminy.
  • przedstawiciel Wojewody Dolnośląskiego w Radzie Społecznej Przychodni Rejonowej w Jaworze
  • asystent Posła do Parlamentu Europejskiego Piotra Borysa
  • dyrektor biura poselskiego posła na Sejm RP Wojciecha Sokołowskiego

Kilka słów o Jaworze

Z Jaworem związane są wszystkie moje doświadczenia z młodości. Jawor to miejsce mojego dzieciństwa. Podstawówka nr 7, a potem I Liceum, to świetna szkoła życia. Jawor jest miastem o bardzo bogatej historii i ogromnym potencjale. Tutaj mam swoją rodzinę, znajomych oraz przyjaciół. Zawsze z dumą i zainteresowaniem spoglądam na sprawy mojego miasta.

Studia

Ukończyłem studia europejskie w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. W trakcie studiów na Uniwersytecie Wrocławskim, realizowałem się w działalności studenckiej, a w następstwie przewodniczącego Koła Naukowego Studentów Europeistyki "Projekt Europa" poświęconego promocji szeroko pojętej tematyki Unii Europejskiej. Podczas swojej aktywności studenckiej zostało zorganizowane wiele spotkań z interesującymi osobistościami, liczne konferencje naukowe obejmowane patronatem przez znane urzędy państwowe. Studia przygotowały mnie do pracy w instytucjach unijnych, państwowych oraz samorządowych.

Praca

Moją pasją jest praca z ludźmi, stąd też realizuję się w pracy zawodowej, jako asystent Posła do Parlamentu Europejskiego Piotra Borysa. W mojej pracy interesuje mnie promocja funkcjonowania Unii Europejskiej, ale także zagadnienia szeroko pojętej aktywności społecznej. Chcę, aby możliwości płynące z Unii były dobrze znane. Parlament Europejski ustanawia wiele praw, które mają bezpośredni wpływ na życie wszystkich obywateli Unii. W ciągu ostatniego roku uczestniczyłem z wizytą studyjną w Parlamencie Europejskim w Brukseli, podczas której miałem szansę spojrzenia na politykę unijną z własnej perspektywy. Jestem przekonany, że Unia Europejska daje wiele możliwości rozwoju dla naszego miasta.

Polityka

Znaczącym momentem w moim rozwoju jako politologa i początkiem mojego zainteresowania polityką, był moment rozpoczęcia studiów politologicznych. Dzięki praktykom studenckim w Polskim Parlamencie w 2006 roku, mogłem poznać pracę instytucji państwowych. Swoje doświadczenie zdobywałem także w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego. Podczas kilkukrotnego realizowania swoich praktyk w owych instytucjach miałem okazję współpracować z wieloma znanymi osobistościami świata polityki, uczestniczyć w licznych posiedzeniach międzyparlamentarnych, Komisji ds. Zagranicznych oraz Komisji ds. Unii Europejskiej. Obecnie cenię sobie możliwość działania w wielu obszarach, jako radny Platformy Obywatelskiej.
Z wyrazami szacunku
radny Emilian Bera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz